Forum www.rajdlawyobrazni.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum www.rajdlawyobrazni.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.rajdlawyobrazni.fora.pl
Miejsce dla każdego miłośnika pisania
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Edwyn Malkolm

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rajdlawyobrazni.fora.pl Strona Główna -> Snakes n' Ladders / Karty Postaci Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Edwyn Malkolm
Autor Wiadomość
Erdalien
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pelplin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:39, 26 Mar 2015    Temat postu: Edwyn Malkolm
 
Imię:
Edwyn

Nazwisko:

Malkolm

Przydomek:
Quan Chin (z Sardańskiego Pogromca Demonów, nadana przez Miltena, przydomek bardzo rzadko używany)

Wiek:
27

Wzrost:

168 cm

Waga:
60 kg

Rasa:
Człowiek Cieni, zbyt wiele nie wiadomo o tej rasie, lecz pewne jest to, że są obdarzeni "wieczną młodością", a także potrafią w bardzo szybkim czasie pokonać krótki dystans, lecz jest to bardzo męczące, poza tym nie różnią się niczym innym od ludzi

Wygląd postaci:



Charakter postaci:

Poszukiwacz przygód, jest silny psychicznie oraz ma silną wolę, nie poddaje się łatwo, nie kiedy lubi przeceniać swoje umiejętności, jest skory do pomocy, nienawidzi, gdy ktoś obraża go lub kogoś z jego bliskich, bywa wybuchowy, jest bardzo ciekawski, ma problem z usiedzeniem w jednym miejscu

Historia postaci:

Edwyn został odnaleziony w rynsztoku w stolicy królestwa Arncholden przez głowę rodziny jednego z bardziej znamienitych rodów Malkolmów, Fryderyka. Według niego kiedy został odnaleziony mógł mieć, najwyżej kilka miesięcy. Leżał samotnie pośród bezdomych, okryty dziurawym kocem, na zimnym kamieniu. Dzieciństwo spędził na zabawach z córką Malkolmów, Pauliną oraz polowaniach i różnych wyprawach, na które Fryderyk zabierał Paulinę i Edwyna. Często do rozmaitych ruin, a także dziewiczych krain, by poznawać świat, a także jego tajemnice. W domu Malkolmów także nauczył się dobrze władać włócznią i łukiem. Nauczył się także sztuki tropienia, która jest bardzo potrzebna, a czasem nawet niezbędna podczas polowania. W wieku dziesięciu lat Fryderyk zabrał go do niewielkiej osady rybackiej, by nauczyć go podstaw handlu i pokazać jak przelicza się poszczególne monety. Nie wiedzieli wtedy jednak, że osada jest regularnie najeżdżana przez bandytów. Wjechali do osady w dniu jednego z najazdów. Fryderyk miał przy sobie zestaw włóczni służących do polowania i obrony. Fryderyk jako człowiek dobrze wyszkolony w walce rzucił Edwynowi włócznię o długości dwóch i pół stopy i kazał uciekać. Chłopiec bez chwili namysłu wbiegł do pobliskiego domu i ukrył się patrząc na walkę. Fryderyk zręcznie uderzał w przeciwników swoją włócznią, którzy pod wpływem uderzenia tępym końcem upadali lub odsuwali się od niego. Nie zauważył jednak, jak potężnie zbudowany herszt bandy skradał się za nim. Edywn zacisnął dłonie na trzonie włóczni i wybiegł w stronę herszta, lecz odległość jaka go dzieliła była zbyt duża, by mógł ją w czasie pokonać. W tamtym momencie zapragnął być szybszy. Nagle poczuł, że jego ciało robi się co raz lżejsze, a cały świat wokół niego jak by spowalnia. W mgnieniu oka znalazł się obok bandyty, a świat znów powrócił do swojej pierwotnej szybkości, lecz już nawet to nie zatrzymało Edwyna przed precyzyjnym pchnięciem prosto w serce bandyty. Inni spoglądali na niego ze strachem, a po chwili rozbiegli się zostawiając ich samych. W domu dowiedział się od Fryderyka, że jedyne co on zobaczył, to czarną smugę pędzącą w jego stronę, a następnie jego z włócznią wbitą w bandytę. Od tego czasu Fryderyk przyłożył się bardziej do jego treningów. W wieku piętnastu lat został narzeczonym Pauliny,a rok później się z nią ożenił, dzięki czemu mógł przyjąć nazwisko Malkolm. Od tego czasu rzadziej wyruszał na wyprawy. Rok po ślubie Paulina zaszłą w ciążę i urodziła mu córkę, którą nazwali Scarlet. Po pięciu latach on, Paulina i ich córeczka wyruszyli do południowych krain, by pokazać jej kawałek świata. Podczas tej wyprawy poznał znamienitych wojowników, a także wielkiego wojownika Sardanu Miltana. Od niego nauczył się walki dwoma ostrzami, a także Sardańskiej sztuki walki. Również z nim pokonał demona pustyni, niewielkiej istoty o twardej skórze i potężnych szponach i mięśniach. Niewielu potrafi go pokonać, lecz wystarczy tylko znać jego słaby punkt, a pokonanie bestii staje się niewielkim problemem. Po powrocie znów osiedli w pałacu Malkolmów. Dni mijały im tam szybko, lecz Edwyn nie potrafił usiedzieć w miejscu. Po kilku mniejszych wyprawach postanowili opuścić ziemie Malkolmów i ruszyć w wielki świat, by znaleźć swój własny dom, swoje własne miejsce na ziemi, by rozpocząć samodzielne życie bez nadzoru rodziców Pauliny. Zabrali ze sobą część pieniędzy i ruszyli wraz ze swoja córką do stolicy, by rozpocząć życie w mieście, by zawrzeć nowe znajomości i zacząć na siebie pracować. Paulina odnalazła się, jako handlarka i ochroniarz ważniejszych osób. Dzięki naukom, jakie udzielał jej ojciec od najmłodszych lat bardzo sprawnie posługiwała się mieczem i włócznią. Natomiast Edwyn miał trudności ze znalezieniem pracy dla siebie. Na początku najmował się do zdobywania rzadkich przedmiotów, lecz dość szybko się to znudziło, gdyż musiał oddawać znaleziska innym za pieniądze, a sam nie mógł ich gromadzić. Później zajmował się zabijaniem za pieniądze, lecz i to mu nie przynosiło radości. Jaką satysfakcje mogło przynieść mu zabijanie zwykłych ludzi, którzy nawet nie mieli szans by się obronić. O tym fakcie nie wie nawet jego żona, a on sam zdążył zabić dwóch ludzi, nim zakończył swoją działalność. Nie chciał też, by jego dziewczyny zostały same, a on by wisiał na stryczku, było to dla niego zbyt ryzykowne, nawet mimo jego unikalnej umiejętności. Jeszcze za czasów mieszkania u Malkolmów wyczytał w księdze, że należy do rasy istot zwanych cieniami. Są prawie, jak ludzie, lecz starzeją się tylko do pewnego momentu. Jedyną śmierć jaka mogła go spotkać, to śmierć w walce. Pewnego dnia coś go natchnęło, poczuł, że chce służyć królowi.

Broń:
Zestaw czterech włóczni, pierwsza osiem stóp długości, grot szeroki i długi, dwa oszczepy o długości trzech i pół stopy z wąskim i długim grotem oraz krótki oszczep o długości dwóch stóp z szerokim i krótkim grotem, a także okrągła tarcza wygrawerowana runami (prezent od Miltena) i krótki miecz, posiada także swojego wiernego konia, którego nazwał Nocnym Tancerzem. Nie boi się walczyć u boku swego jeźdźca. W przyszłości planuje zamówić specjalne opancerzenie dla niego.

Rodzaj mocy:
Posługiwanie się mocą run

Ataki magiczne:
Magiczne pociski formowane z mocy podstawowych run

Rodzina:

Żona Paulina, córka Scarlet, teściowie Fryderyk i Alicja

Cele:

Zdobycie Złotej Włóczni, broni, która jest w stanie przebić każdy pancerz, znalezienie sposobu na wieczność dla swojej małżonki

Cechy szczególne:
Na prawym ramieniu ma wytatuowanych kilka run

Statystyki:
Poziom: 1
Siła: 12
Żywotność: 12
Zręczność: 15
Intelekt: 13
Charyzma: 14
Instynkt: 13
Szczęście: 15

Obrona: 13



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Erdalien dnia Czw 9:15, 09 Kwi 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Gilbert
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:06, 29 Mar 2015    Temat postu:
 
Wszystko fajnie, ale jak Ty wyobrażasz sobie podróżowanie z czterema włóczniami, gdzie każda jest dłuższa prawie dwukrotnie niż Twoje ciało?



Dobra, dogadane wszystko. Akceptuję.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gilbert dnia Nie 23:18, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Gilbert
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:54, 08 Kwi 2015    Temat postu:
 
Oto Twoje statystyki, dołącz je sobie do karty:

Poziom: 1
Siła: 12
Żywotność: 12
Zręczność: 15
Intelekt: 13
Charyzma: 14
Instynkt: 13
Szczęście: 15

Obrona: 13



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rajdlawyobrazni.fora.pl Strona Główna -> Snakes n' Ladders / Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy